I Can Do It!
Hari ini Hari "Saya Boleh", dan Dolores cuba ajar Power Rockers buat semua benda sendiri supaya mereka belajar tentang tanggungjawab. Carlos menghadapi masalah, namun kawan-kawannya beri dorongan supaya dia tidak akan lupa dia boleh!