Our First Song
Bagaimana Power Rockers tertubuh? Kita ke zaman silam untuk menyaksikan kisah tersebut. Ia bermula dengan satu pertengkaran, namun mereka sedar mereka lebih bagus bersama daripada berasingan ketika membuat lagu pertama mereka.