Ex on the beach byter ut exotiska stränder och vajande palmer till storstadspuls och heta nätter i sommarsverige. I Ex and the city följer vi några av våra mest välbekanta och älskade realityprofilers alla eskapader på hemmaplan och på mycket nära håll.