Jasse lever upp till sitt rykte som partydrottning och fixar dagsfest för kompisarna i Ex and the city. Niklas spelar sin nya låt på festen och hyllas av Adde och Adrian. Adde får inte riktigt samma beröm tillbaka när även han spelar sin nya låt.