Julia har köpt sin första märkesväska, men blir arg på Niklas som hanterar dyrgripen på helt fel sätt. Adrian sover på Jasses soffa trots deras infekterade relation till varandra. När Adrian försvinner på dejt uppstår en konflikt mellan de båda exen.