Elin går på festival i Sunne, där hennes gränslöshet sätts på prov. Adrian hänger med sin lillebror men familjen är inte jätteförtjust i att Adrian supit i tv. Anna-Lisa och Adde bestämmer sig för att lägga om sina matvanor och gå på diet.