Jasse ska gå på Rockbjörnen och är supertaggad på röda mattan-minglet. Hon festar bland annat med Benjamin Ingrosso. Elin åker på husbilssemester med Jocke, Jonne och lilla Lunabelle. Campingplatsen i Tylösand är inte imponerande. Det är mulet och lerigt.