Jasse, Adde, Anna-Lisa, Julia, Niklas och Elin ses under en studioinspelning. För vissa är det ett kärt återseende, för andra en chans att bekanta sig. Julia och Niklas frågar ut Adde om hans syn på kvinnor. Jasse planerar århundradets dagsfest.