Jasse ser fram emot sommarens första poolfest hos Jocke och Jonna Lundell. Men boendet som hon har bokat ger henne panik och Jasse känner sig otrygg. Elins Los Angeles-drömmar går oväntat i kras och hon brister ut i gråt.