Niklas och Julia åker på sin första gemensamma semester. Resmålet är Aiya Napa. Adde och Anna-Lisa gör tvärtom och delar på sig. Anna-Lisa åker till Blekinge, men hur klarar sig Adde ensam hemma egentligen?