Julia och Niklas får ohyra på balkongen och bestämmer sig för att ta itu med de oinbjudna krypen en gång för alla. Och de gör det ultimata partestet - åker till IKEA. Inhandlingen går bra, men det blir tjafsig stämning när möblerna ska skruvas ihop.