Jasse åker till Skåne för att fira Saga Scott som fyller 30. Jasse väntar sig en stökig fest och blir inte besviken. Elin avslöjar äntligen vem ”K” är. Anna-Lisa hänger med en tjejkompis i Stockholm och njuter av en härlig dag men då dyker Adde upp.