Julia och Niklas går på salong och gör ansiktsbehandlingar. Julias behandling innehåller en udda ingrediens som ska ge huden lyster. Niklas får däremot röda utslag i hela ansiktet och helgens festivalplaner känns plötsligt inte lika lockande.