Adde och Anna-Lisa har haft ett stormigt förhållande men firar nu fyra år som par i en lyxig tornsvit. Elin gör en obehaglig upptäckt när hon vaknar på morgonen och hon tvingas åka ambulans till sjukhus. Väl på sjukhuset får hon en panikångestattack.