Julia rakar av Niklas allt hår. I fyra år har han kämpat med att låta håret växa ut, och när allt hamnar i sopkorgen fäller Niklas en tår. Anna-Lisa ska köpa nya skor men Adde blir stressad av att shoppa och är allt annat än ett bra smakråd.