Jocke och Jonna Lundell har fixat dagsfest och flera Ex and the city-profiler ska dit. Elin är full redan när hon anländer. Julia och Niklas är också taggade på Youtube-parets feta fest. Adde tar itu med träningen och inspireras av Arnold Schwarzenegger.