Julia vill bryta tabut kring sexleksaker och bjuder in tittarna ända in till sitt och Niklas sovrum. Elin har impulsköpt en lägenhet och flyttar till Karlskoga, och Adde spelar in en låt - men vet han verkligen vad han rappar om?