The Scary Voice
Jeritan semangat Oula bergema kuat melalui pergunungan, menakutkan beberapa Tangra-Dino muda. Bila dia sedar yang mereka melarikan diri daripadanya, dia menyesal kerana bercakap sangat kuat!