The Dino-Pong Match
Toff telah bawa kawan-kawannya ke perlawanan dino-pong. Tapi disebabkan mereka tak tahu apa-apa tentang permainan tersebut, mereka secara tidak sengaja telah mengganggunya, menyebabkannya terhenti!