The Legend Of The Tangra-Titan
Jovial beritahu kawan-kawannya tentang lagenda Titan terbang. Mahu percaya yang ia benar, Kazu, Oula dan Geo pergi mencari makhluk tersebut. Jovial, bagaimanapun tidak turut serta, was-was dengan lagenda tersebut.