The Surprise
Geo dan Tangranimals menyiapkan apa yang mereka fikir akan jadi kejutan hebat untuk Bao & Bao: labirin terowong bawah tanah! Tetapi kejutan tersebut tidak berjaya apabila 2 Tangra tikus tersebut tidak ambil masa yang lama untuk tiba di jalan keluar!