The Tangra-Show
Oula akan buat persembahan! Tetapi semua kawan-kawan Tangranya sibuk buat aksi masing-masing hingga tidak mudah untuk mereka berlatih bersama-sama untuk persembahan Geo: transformasi Tangra yang istimewa.