The Tangra-Ribbits Song
Tangra-ribbit menyanyi dengan sangat teruk tidak mengikut nada: permaisuri mereka telah kehilangan kayu konduktor! Geo dan kawan-kawannya mesti ambil yang baru dari pokok magnetik yang istimewa!