One Square Is Worth Two Triangles
Bentuk Jovial : dia kata, sebagai segi empat, nilai dirinya sama dengan Kazu dan Yogo yang digabungkan! Secara geometrinya, dia tidak salah, tetapi Kazu dan Yogo geram! Jadi mereka lepaskan kekecewaan mereka di trek lumba kereta buih!