The Perfect Birthday
Ini hari jadi Geo dan dia tidak sabar untuk menyambutnya dengan kawan-kawan Tangranimals! Tetapi mereka tidak pernah dengar tentang hari jadi! Jadi Oula buat keputusan untuk teruskan dan sambut "hari jadi" Geo dengan caranya yang istimewa!