The Tangra-Yums Are Coming
Toff secara tidak sengaja mengejutkan Tangra-yums, makhluk yang telan apa saja yang ada dalam laluan mereka! Geo muncul dengan beberapa transformasi yang berkesan untuk halang mereka dari menggigit arca dino dan tumbuhan ngarai.