The Yummy-Sounding Cake
Russ membuat kawan-kawannya marah dengan menjilat semua makanan yang mereka bawa untuk makan di luar. Geo sahaja yang masih tinggal. Sekarang dia mesti cari jalan untuk panggil semula mereka semua!