Three Sponge Spa
Jovial telah membawa kawan-kawannya ke sebuah spa yang sangat popular. Tetapi Geo asyik buat transformasi, dan tidak lama kemudian, dia dan kawan-kawannya dihalau keluar selepas melanggar peraturan spa tanpa disedari!