The Big Shadow
Satu bayang-bayang besar menutupi ngarai Tangra-chirp, membuatkan mereka hilang kehangatan matahari. Rupa-rupanya Tangraobab tumbuh ke sisi di atas mereka! Daunnya mesti menghala ke atas, untuk membenarkan cahaya hangat masuk!