The Best Concert Of Your Life
Russ membawa kawan-kawannya ke buih laut, tempat sebuah konsert besar. Tetapi dalam perjalanan, Geo mahu berhenti dan menyiasat sebuah buih laut kecil yang mengeluarkan muzik misteri.