Catch That Picnic
Russ telah meletakkan makanannya di atas buih laut kecil. Tetapi apabila ia dihanyutkan oleh arus laut, tidak mungkin akan dapat semula! Kawan-kawan kita terpaksa mencari arah arus tersebut pergi!