The New Idea
Geo telah kehabisan idea Tangram! Jadi, mengikut nasihat Tangra-Titan, dia pergi bersama kawan-kawannya untuk menjelajah kuil misteri. Mudah-mudahan, ia akan berikan inspirasi yang dia perlukan.