The Cheating Maze
Dalam perjalanan pulang dari gunung, kawan-kawan kita terperangkap dalam labirin blok ais! Geo terima cabaran tersebut, yakin yang dia boleh cari jalan keluar! Tetapi labirin ini ada peraturan istimewanya sendiri!