The Knights Of The Square Table
Jovial sedia bertempur apabila sekumpulan Tangrillian segitiga ambil alih mata air sabun yang jadi rebutan ramai! Dia pergi seperti pahlawan untuk bebaskan mata air dari penceroboh.