De Aanval van de Maffe Al-Osaurus!
Rijdend door de Rocky Mountains vinden onze vrienden een accordeonkamp dat wordt geleid door Maffe Al Yankovic! Een verschrikkelijke dinosaurus valt het kamp aan. Lossen onze helden en Maffe Al dit mysterie op of worden ze dino-lunch!?