De Geest der Helderziende Nachtmerries!
Als onze mysterievrienden verdwalen in de Pocono Bergen van Pennsylvania, komen ze bij de Paragnosten School. De Nachtmerrie Geest valt de school aan en dreigt alle studenten te laten verdwijnen. Kunnen onze helden hun toekomst zien?