Eén minuut mysteries
Scooby en Shaggy brengen graag tijd door met hun allerbeste, etende buddy, Barry Allen/De Flash. Barry baalt dat ze altijd weg moeten om een mysterie op te lossen. Hij wil onze mysterie-oplossers helpen, maar wel op de Flash-manier.