De Wraak van het Moerasmonster!
Scooby-Doo en zijn vrienden ontmoeten basketballegende Chris Paul bij een golftoernooi. Shaggy wordt golfcaddy voor Meneer Paul om hem te helpen en zo de lokale kunstschool te redden. Een moerasmonster dreigt het evenement te saboteren.