Ridders in Hollywood
Scooby en de gang onderzoeken één van de meeste behekste landhuizen in de Hollywood Hills en ontmoeten de beroemde acteur, George Takei die ernaast woont. Als de oude harnassen tot leven komen blijkt dat het landhuis allerminst verlaten is.