Het Snelle Veelvraat Monster!
Wanneer Scooby en Shaggy meedoen aan een fastfood eetwedstrijd gesponsord door de Doc Tally, ontmoeten ze de komediant Jim Gaffigan! Kunnen onze vrienden samenwerken met Jim Gaffigan om de eetwedstrijd en zichzelf te redden?