Ik spreek een vloek over je uit
Dankzij Daphne’s make-up vlog mag ze de make-up voor de beroemde rockband De Hex Girls doen. Onze gang komt terecht in een mysterie met een vervloekte gitaar die het brein van mensen kan beïnvloeden. Kunnen onze helden deze waanzin stoppen?