De Huwelijksheks van Wainsly Hall
Scooby en onze gang van mysterie oplossende tieners worden door de beroemde komiek Jeff Foxworthy gevraagd voor het verplaatsen van een oud landhuis. De geest van een heks spookt erin rond. Kan onze gang helpen om dit landhuis te redden?