Mysterie Oplossers Verdeeld
Scooby-Doo en zijn vrienden reizen naar Chambersburg een slagveld bij Gettyburg om zombiespook-soldaten te onderzoeken. Ze ontmoeten andere mysterieoplossers, de Funky Spokenclub. De rivaliteit staat het oplossen van het mysterie in de weg.