Vrees het Vuurbeest
Scooby en de gang zijn op Sicilië om een Vuurmonster op te jagen en zijn zeer verrast als ze de beroemde acteur Steve Buscemi ontmoeten. Zijn voorvaderen komen er vandaan en zijn familie woont er. Alleen valt het Vuurmonster hem steeds aan.