Scooby-Doo en zijn vrienden ontmoeten Wanda Sykes, vrijwilligster bij een dierenwinkel. Als ze een gigantisch uitgebroed ei vinden en een monster tegenkomen moeten Wanda en onze vrienden niet alleen de winkel, dieren en ook zichzelf redden.