Das Correct, mn Waarde Shaggy!
Als Scooby en zijn vrienden een bezoek brengen aan het gezellige oude Londen, treffen ze verschrikkelijke krijsende schedels aan uit een Engelse legende! Ze gaan een samenwerking aan met een man die SHERLOCK HOLMES beweert te zijn.