We fietsen door de tijd
Scooby en de gang gaan met de beroemde acteur Malcolm McDowell op een avontuurlijk reis door de tijd en reizen naar de toekomst. Ze worden tegengehouden door een Malcolm. Kan onze gang dit tijdreismysterie tot op de bodem uitzoeken?