Dansdame van disorde
De beroemde danseres Maddie Ziegler wint een oude behekste dansstudio. Haar vriendin Daphne Blake en haar mysterievrienden gaan op onderzoek en zien de geest van de vorige eigenaar Madame Zobrinsky. Kan Maddie Shaggy en Scooby leren dansen?