Als onze vrienden een nacht in het vervloekte Savannah Hotel in Las Vegas verblijven zien dat ze niet alleen zijn. De goochelaars Penn & Teller gaan de uitdaging ook aan. De winnaar krijgt 1 miljoen dollar en verliezers gaan nooit meer weg!