Teveel leeghoofden
Scooby en de gang worden gevraagd om een schijnbaar bezeten buikspreekpop naar de jaarlijkse buikspreektalentenwedstrijd te brengen. Ze ontmoeten twee juryleden Jeff Dunham en Darci Lynne Farmer. Kan onze gang deze bezeten pop stoppen?